Dyson servisas

Būdami autorizuoti prekybos partnerio „Dyson“ atstovai Lietuvoje savo klientams užtikriname profesionalias priežiūros bei remonto paslaugas originaliems, nesuklastotiems produktams. Autorizuotas prekybos parnerio „Dyson” serviso centras pasiruošęs padėti ne tik palaikyti jūsų įsigytų produktų eksploatacinį laikotarpį, bet drauge ir išspręsti įvairias su gedimais susijusias problemas.

Laukiame Jūsų žinutės el. paštu: service@help-one.lt

arba skambučio tel. +370 669 85 008

Gedimo registracijos forma: https://www.help-one.lt/registruoti-gedima

Autorizuotas prekybos partnerio „Dyson” gaminių remontas

Savo klientams teikiame profesionalias remonto bei priežiūros paslaugas šiems Dyson gaminiams garantiniu ir pogarantiniu laikotarpiu:

●       Belaidžiams dulkių siurbliams

●       Plaukų džiovintuvams

●       Plaukų tiesinimo žnyplėms

●       Plaukų formavimo prietaisams

●       Ventiliatoriams ir oro šildytuvams

●       Oro valytuvams ir drėkintuvams

„Dyson” belaidžių dulkių siurblių remontas

Autorizuotas prekybos partnerio „Dyson” originalių belaidžių siurblių remontas apima kelis problemos pašalinimo žingsnius. Mūsų specialistai pirmiausiai identifikuoja problemą, kuri galėjo įtakoti prastą ar netinkamą jūsų prietaiso veikimą. Problema identifikuojama patikrinant užsikimšimus, elektros jungčių veikimą bei filtrų būklę.

Identifikavus neveikimo priežastį sekantys etapai gali būti sugedusių, netinkamai veikiančių dalių tvarkymas ar pakeitimas:

●       Filtrų.

●       Šepečių juostos.

●       Baterijos.

●       Dirželių.

●       Vamzdžių ir kitų priedų.

Rekomenduojame iškart kreiptis į mūsų profesionalų servisą jeigu pastebite elektros jungčių gedimus, norite atlikti gilesnį siurblio ir jo dalių išvalymą ar perkrauti programinę įrangą grąžinant nustatymus į gamyklinius.

„Dyson” plaukų džiovintuvų remontas

Autorizuotas prekybos partnerio „Dyson” plaukų džiovintuvų remontas teikiamas tiek esant garantiniam, tiek ir pogarantiniam laikotarpiui. Dažniausiai pasitaikančios netinkamo veikimo priežastys yra užsikimšęs filtras, kurį būtina prižiūrėti ir valyti profilaktiškai. Taip pat pasitikrinkite ar jūsų prietaisas teisingai pajungtas į elektros lizdą, o elektros srovės stiprumas atitinka nurodytą gamintojo instrukcijoje. Įjungę prietaisą pasiklausykite ar nesigirdi neįprastų garsų, galinčių reikšti vidines problemas. Jeigu savarankiškai problemos identifikuoti nepavyksta – kreipkitės į mūsų servisą, kuriame jūsų prietaisas bus įvertintas, suremontuotas ar, priklausomai nuo atvejo sudėtingumo, pakeistas nauju. Labai svarbu nebandyti prietaiso ardyti patiems, tokiu atveju garantinis aptarnavimas negalioja.

„Dyson” plaukų tiesinimo žnyplių remontas

Autorizuotas prekybos partnerio „Dyson” plaukų tiesinimo žnyplių remontas reikalingas tais atvejais kai pastebite, jog prietaisas veikia netinkamai, girdite neįprastus garsus, matote, jog tiesinimo plokštelės nekaista ar dingęs kontaktas įjungus laidą į rozetę. Jeigu pastebėjote vieną iš šių atvejų – rekomenduojame savo plaukų tiesinimo žnyples pristatyti į mūsų servisą, kuriame profesionalūs specialistai identifikuos prietaiso problemą ir ją pašalins sutaisydami ar pakeisdami įrenginio dalis naujomis.

„Dyson” plaukų formavimo prietaisų remontas

Autorizuotas prekybos partnerio „Dyson” plaukų formavimo prietaisų remontas apima pagrindinės prietaiso dalies bei jo antgalių ar kitų dalių remontą ir pakeitimą naujomis. Kada reikalingas servisas? Kartu su kiekvienu prietaisu pridedama ir gamintojo instrukcija, kurioje nurodyti pasitaikančių problemų sprendimo būdai. Jeigu netinkamo prietaiso veikimo atveju instrukcijoje pateikti metodai nepadeda atstatyti pirminio prietaiso veikimo, tuomet rekomenduojame pristatyti jį į servisą. Mūsų profesionalūs specialistai nustatys gedimo šaltinį ir pašalins jį remontuodami ar pakeisdami sugedusias dalis naujomis.

„Dyson” ventiliatorių ir oro šildytuvų remontas

Autorizuotas prekybos partnerio „Dyson” ventiliatorių ir oro šildytuvų remontas reikalingas tuomet, kai pastebite netinkamą prietaiso veikimą, patalpa įšyla daug lėčiau nei anksčiau, prietaisas prastai sukiojasi, prietaiso veikimo metu užuodžiate keistą kvapą ar girdite nebūdingus garsus. Pristatykite savo įrenginį į mūsų servisą, kuriame patyrę specialistai suteiks garantinį ir pogarantinį aptarnavimą identifikuodami bei pašalindami prietaiso problemą.

„Dyson” oro valytuvų ir drėkintuvų remontas

 „Dyson” oro valytuvų ir drėkintuvų remontas skirtas ne tik šio prietaiso tvarkymui jam sugedus, bet ir profilaktinei priežiūrai, siekiant užtikrinti ilgesnį oro valytuvo - drėkintuvo tarnavimo laikotarpį. Pateikdami šiuos ar bet kokius kitus įrenginius garantiniam bei pogarantiniam aptarnavimui būtina pateikti įsigijimą įrodančius dokumentus bei čekį, kuriame galėtume matyti, jog jūsų prietaisas yra įsigytas Lietuvoje ir garantinis aptarnavimas tebegalioja.

Garantinis aptarnavimas

Garantinis aptarnavimas teikiamas visiems aukščiau išvardintiems „Dyson” produktams, prieš tai pateikus pirkimą mūsų elektroninėje ar fizinėje parduotuvėse įrodančius dokumentus ar pirkimo čekį, kuriame būtų matoma prietaiso ar įrenginio įsigijimo data. Garantinis aptarnavimas nesuteikiamas gaminiams, sugadintiems dėl jūsų kaltės ar įsigijus prekę ne iš mūsų parduotuvės. Visiems įsigyjamiems prietaisams gamintojai užtikrina 2 metų garantiją fiziniams asmenims ir 1 metų garantiją juridiniams asmenims. Garantijos laikotarpis nurodomas atitinkamai prekei naudojimo vadove.

Svarbu

Esame autorizuotas prekių gamintojo „Dyson” atstovas Baltijos šalyse, todėl perkantiems šiuos gaminius iš kitų pardavėjų rekomenduojame isitikinti, jog jūsų „Dyson” gaminys nėra klastotė. Klastotes galite atpažinti atkreipdami dėmesį į nekokybišką gaminio apdailą (netinkamai uždėtas logotipas, netvarkingi medžiagų sujungimai ar pastebimi įbrėžimai bei nelygūs kraštai), nekokybiška gaminio pakuotė, pastebite įvairių rašybos klaidų ant produkto, jo pakuotės ar drauge su gaminiu pridedamuose dokumentuose.

Taip pat, mūsų autorizuoto serviso garantinis aptarnavimas negalioja prekę įsigijus užsienyje.

Svarbu paminėti tai, jog suklastotiems gaminiams garantinis aptarnavimas nėra taikomas, o standartinė 2 metų garantija prietaisams bei 1 metų garantija priedams ir baterijoms – negalioja.
 

Neradote atsakymo į jums svarbų klausimą?

Laukiame Jūsų žinutės el. paštu: service@help-one.lt

arba skambučio tel. +370 669 85 008

Darbo laikas: I - V 9:00 - 18:00

Šeštadieniais, sekmadieniais ir valstybinių švenčių dienomis nedirbame.